24 Ekim 2005

Merhaba


Kırpık, 1995 yılında Ankara'da doğdu. Onu pis ve bakımsız Ankara Sakarya'da bulunan bir pet shoptan alıp eve getirdik (Banu ve ben) .

Ve Kırpık'ın o günden bu güne uzanan yaşam macerası o gün bizimle kesişti.

Aslında o anlamlı bir doğumgünü hediyesiydi ama anlamı sadece bu değildi, o günlerde bunu bilmesek de o yaşanacak uzun yılların kahramanı olacaktı.

Eve geldiği ilk gün annem çok sinirlendi, "Evde köpek istemem ya bu gider ya da ben" diye tavrını ortaya koydu. Kırpık'ın eve gelmesiyle epey uzun sürecek zorlu bir dönem başlamıştı. Fırtına durulup akşam olduktan sonra, Kırpık sandalyede oturan annemin ayaklarının altında durmuş ve masum masum ona bakıyordu, bu manzaraya daha fazla dayanamayan anneannesi, onu kucağına aldı ve işte onların dostluğu da o an başlamıştı. (Şu an çok daha yakınlar)

Okul açıldığında oğlumu da alıp Eskişehir'e götürmek zorundaydım ve birlikte koyulduk tren yollarıyla Eskişehir'e. Kırpık iki yıl Eskişehirde benimle beraber yaşadı. Ona bakmamda bana yardımcı olan arkadaşlarıma da buradan teşekkür ediyorum. Hepsinin gözbebeğiydi Kırpık Bey.
Hatta bir keresinde Özgür abisi ile otobüse binip Eskişehir den Ankara'ya bile geldi. :)

Hiç yorum yok: